Συχνές Ερωτήσεις

Δημοφιλείς

Τι θεωρείται κτίριο;

Κτίριο είναι το κτίσμα και οι εγκαταστάσεις του, αλλά μόνο αυτές που αν διαχωριστούν από το κτίσμα χάνουν την αρχική τους αξία (κεντρική θέρμανση, πόρτες, παράθυρα, κολλημένες μοκέτες, υδραυλικές / ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, εντοιχισμένα ντουλάπια, ψευδοροφές, ταπετσαρίες).

Αν πρόκειται για διαμέρισμα σε πολυκατοικία, περιλαμβάνονται οι κοινόχρηστοι / κοινόκτητοι χώροι και οι εγκαταστάσεις της πολυκατοικίας (π.χ. λεβητοστάσια, ανελκυστήρας κ.λπ.). Για την αποζημίωση εκτιμάται το ποσοστό που αναλογεί στον ιδιοκτήτη του ασφαλισμένου διαμερίσματος.

Περιλαμβάνονται, επίσης, γκαράζ, αποθήκες, περιφράξεις, μαντρότοιχοι, πισίνες, υπόγειες δεξαμενές, αντικείμενα ενσωματωμένα στην εξωτερική πλευρά του κτιρίου (π.χ. κεραίες, τέντες, ηλιακοί θερμοσίφωνες) και γενικότερα οι μόνιμες και νόμιμες προσαρτήσεις και εγκαταστάσεις οικιακής χρήσης.

Αντιγραφή συνδέσμου
Τι θεωρείται περιεχόμενο;

Η επίπλωση, τα σκεύη, οι ηλεκτρικές συσκευές, τα ενδύματα...δηλαδή όλα τα κινητά αντικείμενα οικιακού εξοπλισμού που βρίσκονται στο στεγασμένο χώρο της κατοικίας, σε κοινόκτητους χώρους και σε αποθήκες που ανήκουν στο κτίριο.

Αλλά προσοχή: Περιεχόμενο θεωρείται ο εξοπλισμός που προορίζεται για οικιακή χρήση και όχι επαγγελματική. Επίσης, δεν περιλαμβάνονται τα αντικείμενα αξίας.

Στο περιεχόμενο περιλαμβάνονται και τα προσωπικά αντικείμενα που ανήκουν στον ιδιοκτήτη, την οικογένειά του και το οικιακό προσωπικό καθώς και τα σταθερά αντικείμενα που είναι προσαρτημένα στο κτίριο και μπορούν να αφαιρεθούν και να εγκατασταθούν αλλού χωρίς να μειωθεί η αξία τους (π.χ. κλιματιστικά, σποτάκια, φωτιστικά, εντοιχισμένες ηλεκτρικές συσκευές κ.λπ.).

Αντιγραφή συνδέσμου
Ποια είναι τα αντικείμενα αξίας;

Αντικείμενα αξίας (πολύτιμα αντικείμενα), θεωρούνται τα αντικείμενα από πορσελάνη, κρύσταλλο, χρυσό, ασήμι ή άλλα πολύτιμα μέταλλα, έργα τέχνης, αντικείμενα γλυπτικής, μουσικά όργανα, όργανα και εργαλεία επιστημών, γούνες, συλλογές γραμματοσήμων, μεταλλίων ή νομισμάτων, λίθοι, μαργαριτάρια, κοσμήματα, εικόνες, εικονογραφίες, ρολόγια, όπλα, κειμήλια, αντικείμενα συλλεκτικής, ιστορικής ή συναισθηματικής αξίας, χειρόγραφα, σπάνια βιβλία και γενικά αντικείμενα συναισθηματικής, υποκειμενικής ή άλλης ειδικής αξίας.

Αντιγραφή συνδέσμου
Ποιοι είναι οι βοηθητικοί χώροι;

Είναι τα γκαράζ, οι αποθήκες, οι περιφράξεις, οι μαντρότοιχοι, οι πισίνες και γενικότερα οι μόνιμες, νόμιμες προσαρτήσεις και εγκαταστάσεις οικιακής χρήσης.

Αντιγραφή συνδέσμου
Σε ποια αξία αποζημιώνομαι σε περίπτωση ζημιάς;

Θα σε αποζημιώσουμε στην αξία αντικατάστασης του κτιρίου. Τι σημαίνει αυτό; Ότι θα καλύψουμε το ποσό που θα χρειαστεί για να ανακατασκευαστεί ένα πανομοιότυπο κτίριο, ίδιου είδους, ίδιας χρήσης και κατασκευής, στο ίδιο ακριβώς οικόπεδο.

Η αξία αντικατάστασης επηρεάζεται από τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή του κτιρίου. Για ένα σπίτι στην Κύπρο είναι κατά μέσο όρο €1.000 ανά τετραγωνικό μέτρο.

Η αξία αντικατάστασης μπορεί να διαφέρει από την αντικειμενική ή εμπορική αξία.

Αντίστοιχα, όσον αφορά στο περιεχόμενο, καλύπτουμε την αξία αντικατάστασης του κάθε αντικειμένου ξεχωριστά με αντικείμενο ίδιας χρήσης ή ποιότητας, μέχρι το όριο που αναφέρεται στους Όρους Ασφάλισης.

Αντιγραφή συνδέσμου
Χρειάζομαι κάποιο έγγραφο για την αγορά συμβολαίου;

Όχι! Αυτό είναι το καλύτερο. Δε χρειάζεσαι κανένα έγγραφο. Η αίτησή σου γίνεται online, εύκολα και γρήγορα.

Αντιγραφή συνδέσμου
Έχω δάνειο. Είμαι υποχρεωμένος να ασφαλιστώ στην εταιρία που μου προτείνει η τράπεζά μου;

Όχι! Μπορείς να ασφαλιστείς σε όποια εταιρία θέλεις. Σύμφωνα και με τον νόμο, ο δανειολήπτης έχει το δικαίωμα να συνεργαστεί με την ασφαλιστική εταιρία της επιλογής του και κάθε τράπεζα οφείλει να κάνει δεκτό οποιοδήποτε ασφαλιστήριο συμβόλαιο κατοικίας περιλαμβάνει τις καλύψεις που απαιτούνται από τη δανειακή σύμβαση.

Σε περίπτωση που έχεις στεγαστικό δάνειο θα πρέπει να επιβεβαιώσεις ότι το ασφαλιζόμενο ποσό θα είναι τουλάχιστον όσο το υπολειπόμενο ποσό του δανείου σου.

Αντιγραφή συνδέσμου
Μπορώ να ασφαλίσω μόνο το περιεχόμενο;

Όχι. Τα προγράμματά μας είναι ολοκληρωμένα. Και στα δύο που προσφέρουμε (“Essential Covers” και “Additional Covers”) ασφαλίζεις ταυτόχρονα και το κτίριο και το περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων και των υπαίθριων / βοηθητικών χώρων.

Για παράδειγμα, αν ασφαλίσεις ένα διαμέρισμα σε μία πολυκατοικία, αυτομάτως στο πρόγραμμά μας καλύπτονται και οι κοινόχρηστοι χώροι και εγκαταστάσεις της πολυκατοικίας, στο ποσοστό που σου αναλογεί ως ιδιοκτήτης διαμερίσματος της πολυκατοικίας.

Αντιγραφή συνδέσμου
Πότε ξεκινάει το ασφαλιστήριό μου;

Εσύ θα διαλέξεις την ημερομηνία έναρξης όπως και την ημερομηνία λήξης! Να θυμάσαι ότι το νωρίτερο που μπορεί να ξεκινήσει η ασφάλειά σου είναι μία ημέρα μετά την αγορά.

Αντιγραφή συνδέσμου
Μπορώ να αφαιρέσω καλύψεις;

Όχι. Τα προγράμματα είναι ολοκληρωμένα, δεν μπορείς να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις καλύψεις.

Αντιγραφή συνδέσμου
Μπορώ να αναβαθμίσω το πρόγραμμα του συμβολαίου μου;

Φυσικά. Και δε χρειάζεται να περιμένεις μέχρι να λήξει το συμβόλαιό σου και να έρθει η ώρα της ανανέωσης! Μπορείς να ακυρώσεις το ασφαλιστήριό σου και να αγοράσεις νέο, με αναβαθμισμένο πρόγραμμα. Θα σου επιστρέψουμε τα χρήματα που αντιστοιχούν στο χρονικό διάστημα που απομένει στο συμβόλαιο. Χωρίς να επιβαρυνθείς με επιπλέον κόστη.

Αντιγραφή συνδέσμου
Μπορώ να αλλάξω το όριο κάλυψης για το κτίριο και το περιεχόμενο;

Ναι! Εμείς, για να σε διευκολύνουμε, μόλις συμπληρώσεις τη διεύθυνσή σου, σου εμφανίζουμε ένα προτεινόμενο όριο κάλυψης με βάση τις κατοικίες που έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά και βρίσκονται στην ίδια περιοχή με τη δική σου.

Μπορείς να αλλάξεις το όριο κάλυψης κτιρίου ανάλογα με την αξία αντικατάστασης που θεωρείς ότι έχει το σπίτι σου - σιγουρέψου ότι δε θα είναι ούτε λιγότερο ούτε περισσότερο.

Ανάλογα με το όριο κάλυψης κτιρίου, σου προτείνουμε και ένα όριο περιεχομένου. Κι αυτό μπορείς να το αλλάξεις και να διαλέξεις όποιο θέλεις, ανάμεσα σε ένα εύρος τιμών που μπορείς να δεις στο κουτί πληροφοριών (εμφανίζεται όταν κλικάρεις το ερωτηματικό). Μην ανησυχείς, αν ξεφύγεις από το εύρος τιμών, θα το καταλάβεις! Θα σε επαναφέρουμε αυτόματα είτε στο κατώτατο είτε στο ανώτατο όριο, ώστε να προσπαθήσεις ξανά.

Αντιγραφή συνδέσμου
Πώς διαμορφώνεται το ασφάλιστρο;

Το μόνο που χρειαζόμαστε από σένα για να σου δώσουμε προσφορά ασφάλισης είναι η διεύθυνση της κατοικίας. Γνωρίζοντας ποια είναι η περιοχή - και επομένως τα ρίσκα και τους κινδύνους που αντιμετωπίζει - μπορούμε να διαμορφώσουμε με ακρίβεια την πιο οικονομική τιμή για σένα, μέσα σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα!

Αντιγραφή συνδέσμου
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής του συμβολαίου;

Μπορείς να πληρώσεις με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

• Μέσω κάρτας. Η Hellas Direct συνεργάζεται με την EveryPay για την αποδοχή πληρωμών με κάρτες, αναγνωρίζοντας τη σημασία της ασφάλειας των ηλεκτρονικών πληρωμών. Η EveryPay είναι αδειοδοτημένο Ίδρυμα Πληρωμών από την Τράπεζα της Ελλάδος (αρ. απόφασης 280/3/23-7-2018 ΦΕΚ Β 3010/25-7-2018), και διαχειρίζεται με ασφάλεια στοιχεία συναλλαγών πληρωμών με κάρτες, σύμφωνα με το κανονιστικό πλαίσιο του προτύπου διαχείρισης ασφάλειας συναλλαγών με κάρτες. Η EveryPay είναι πιστοποιημένη σύμφωνα με το πρότυπο διασφάλισης ασφάλειας διαχείρισης συναλλαγών με κάρτες (PCI DSS), και υπόκειται σε περιοδικούς ελέγχους από εξειδικευμένη συμβουλευτική εταιρία. Όλες οι υπηρεσίες της EveryPay γίνονται μέσα από ασφαλείς συνδέσεις με πιστοποιητικά 256 bit SSL. Η EveryPay υποστηρίζει επίσης τη δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας 3D Secure, μία επιπρόσθετη δικλίδα ασφαλείας για κάρτες VISA και MasterCard. Ο Πληρωτής τότε θα πρέπει να πληκτρολογήσει τον προσωπικό του μυστικό κωδικό για να ολοκληρώσει με επιτυχία την συναλλαγή.

• Μέσω του PayPal λογαριασμού σου.

Αντιγραφή συνδέσμου
Πώς θα κάνω ανανέωση του συμβολαίου μου;

Με 1 κλικ! Λίγο πριν τη λήξη του συμβολαίου σου, θα σου στείλουμε email για να σου το υπενθυμίσουμε.

Μπαίνεις σε ένα από αυτά τα emails, πατάς το μπλε κουμπί και μεταφέρεσαι στο site μας, κατευθείαν στο βήμα όπου επιλέγεις τρόπο πληρωμής και κάνεις την αγορά. Φυσικά, αν θέλεις μπορείς να κάνεις αλλαγές στα στοιχεία σου και στο συμβόλαιό σου. Θα πατήσεις το κουμπί «Πίσω» για να μεταφερθείς στη σελίδα που θέλεις να κάνεις αλλαγές.

Μόλις κάνεις την αγορά, σου στέλνουμε με email το συμβόλαιο. Αν δεν το βρεις στα Εισερχόμενα, γράψε «Hellas Direct» στο πεδίο αναζήτησης του email σου και πάτησε enter. Με τον τρόπο αυτό θα βρεις όλα τα emails που σου έχουμε στείλει.

Αντιγραφή συνδέσμου
Πώς μπορώ να ακυρώσω το συμβόλαιό μου;

Για να ακυρώσεις το συμβόλαιο σου, στείλε μας ένα email στο help@hellasdirect.com.cy με τον αριθμό ασφαλιστηρίου και την τελευταία ημέρα που θέλεις να είναι ασφαλισμένη η κατοικία σου. Θα σου επιστρέψουμε τα μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα, εφόσον υπάρχουν. Αν ακυρώσεις το συμβόλαιο μέσα σε 14 μέρες από την ημέρα που θα το λάβεις, θα σου επιστρέψουμε ολόκληρο το ποσό.

Αντιγραφή συνδέσμου
Τι θα λάβω και πώς μετά την αγορά;

Ακριβώς μετά την αγορά -το ίδιο λεπτό!- θα παραλάβεις το συμβόλαιο ηλεκτρονικά, με email. Μπορείς να το κατεβάσεις, να το αποθηκεύσεις και αν θέλεις να το εκτυπώσεις. Επιπλέον θα λάβεις ένα link με τους Όρους Ασφάλισης.

Αντιγραφή συνδέσμου
Αλλάζει η τιμή αν ασφαλίσω εξοχική κατοικία;

Η κατοικία που ασφαλίζεις μπορεί να είναι σπίτι, μονοκατοικία, διαμέρισμα. Σε εμάς δεν υπάρχει κανένας διαχωρισμός ανάμεσα στη μόνιμη κατοικία (αυτή που έχεις δηλώσει στην εφορία και χρησιμοποιείς όλη τη διάρκεια του έτους) και την εξοχική κατοικία (αυτή που χρησιμοποιείς για αναψυχή). Το ίδιο ισχύει και για τη δευτερεύουσα κατοικία (χρησιμοποιείται παράλληλα με τη μόνιμη, χωρίς να είναι εξοχική).

Αντιγραφή συνδέσμου
Μπορώ να ασφαλίσω σπίτι που νοικιάζω;

Όχι, τα προγράμματά μας αφορούν μόνο ιδιοκτήτες κατοικίας.

Αντιγραφή συνδέσμου
Παίζει ρόλο η ημερομηνία κατασκευής της κατοικίας μου;

Για να καλυφθείς από σεισμό, θα πρέπει το σπίτι να έχει χτιστεί σύμφωνα με τον Αντισεισμικό Κανονισμό, άρα μετά το 1980.

Αντιγραφή συνδέσμου
Πώς σας ενημερώνω για ζημιά;

Με ένα email στο help@hellasdirect.com.cy ή αν προτιμάς, με ένα τηλέφωνο στο 22 277400. Είμαστε εδώ 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Αντιγραφή συνδέσμου
Τι θα χρειαστώ σε περίπτωση ζημιάς;

Δε χρειάζεσαι κανένα έγγραφο σε περίπτωση που θέλεις να αναφέρεις μία ζημιά και να λάβεις αποζημίωση. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να μας ενημερώσεις. Εμείς θα στείλουμε αμέσως έναν δικό μας άνθρωπο να έρθει να καταγράψει και να εκτιμήσει τη ζημιά, να φωτογραφίσει τον χώρο για να αρχίσουν οι διαδικασίες αποζημίωσης.

Αντιγραφή συνδέσμου
Πώς θα πληρωθώ;

Γρήγορα, εύκολα με κατάθεση στον λογαριασμό της επιλογής σου.

Αντιγραφή συνδέσμου
Πώς μπορώ να καταθέσω ένα παράπονο στην Hellas Direct;

Με πολλούς τρόπους! Όπως καταλαβαίνεις, αγαπάμε τα σχόλια. Μας κάνουν καλύτερους.

Αν, οποιαδήποτε στιγμή, είσαι απογοητευμένος με την εξυπηρέτησή σου, μπορείς να επικοινωνήσεις με την ομάδα Client Service στο 22 277499 ή μπορείς να στείλεις ένα email στο complaints@hellasdirect.com.cy.

Εμείς θα εξετάσουμε το παράπονό σου και θα επανέλθουμε το συντομότερο δυνατόν.

Αν και πάλι δεν είσαι ικανοποιημένος, τότε μπορείς να επικοινωνήσεις με τους εξής οργανισμούς:

  • Υπηρεσία Ελέγχου Ασφαλιστικών Εταιριών Κύπρου (Υπουργείο Οικονομικών): Τ.Θ. 23364, 1682 Λευκωσία, Κύπρος (τηλ. +35722602952, email: insurance@mof.gov.cy).
  • Ευρωπαϊκός Φορέας για την Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών.
Αντιγραφή συνδέσμου
Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος/η ότι η διαχείριση των προσωπικών μου δεδομένων είναι ασφαλής;

Έχουμε πάρει κάθε μέτρο, ώστε να μη γνωστοποιηθούν ποτέ τα στοιχεία σου, εκτός αν ζητηθούν από τις αρχές.

Προστατεύουμε οποιαδήποτε πληροφορία μας δώσεις με τεχνολογία κρυπτογράφησης και διατηρούμε όλα τα δεδομένα σε αρχείο, με βάση τις διατάξεις της νομοθεσίας για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, τις αποφάσεις της αρμόδιας αρχής και τους όρους της εταιρίας. Τα στοιχεία αυτά τα χρησιμοποιούμε αποκλειστικά και μόνο για να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας.

Επιπλέον, το σύστημά μας είναι κατάλληλα προγραμματισμένο έτσι ώστε να διακόψει οποιαδήποτε προσπάθεια επικοινωνίας με το δικό σου browser, αν η σύνδεση δεν είναι απόλυτα ασφαλής.

Υπάρχουν δύο εύκολοι τρόποι για να επιβεβαιώσεις ότι βρίσκεσαι σε μία ασφαλή ιστοσελίδα: Ψάξε για ένα μικρό εικονίδιο που απεικονίζει ένα λουκέτο στο πεδίο διεύθυνσης της ιστοσελίδας ή έλεγξε αν η ηλεκτρονική διεύθυνση ξεκινά με «https» και όχι «http».

Αντιγραφή συνδέσμου
Πού είναι τα γραφεία σας;

Η έδρα μας είναι στην Κύπρο (Δασουπόλεως 8, Λευκωσία, 2015).

Η εξυπηρέτηση των πελατών γίνεται από την ομάδα μας στην Ελλάδα, στην Αθήνα (Σωρού 18, 15125 Μαρούσι), όπου λειτουργούμε με τη μορφή υποκαταστήματος.

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας Δευτέρα με Παρασκευή, από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ, είτε στο 22 277499, είτε στο chat στο site μας, είτε με email στο help@hellasdirect.com.cy.

Αντιγραφή συνδέσμου